نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ شاتل موبایل بسته‌های مکالمه‌ای ویژه را به عنوان هدیه نوروز به مشترکین خود در تاریخ 30 اسفند سال 1400 هم‌زمان با تحویل سال ارائه می‌دهد. این بسته مکالمه شامل 30 دقیقه مکالمه برون شبکه‌ای رایگان و 30 دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای رایگان می‌شود. این اپراتور همچنین در نظر دارد در 14 روز اول فروردین جشنواره‌ای را برگزار کند که بدون انجام قرعه کشی به مشترکین شاتل موبایل هدایای دیگری مانند اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت انگیز هدیه می‌دهد. با برخورداری از این هدایا، افراد می‌توانند راحت‌تر با اطرافیان و بستگان خود در ارتباط باشند. در این وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در منزل، تماس‌های تلفنی و تصویری نقش مهمی را در انجام دیدوبازدیدهای عید نوروز ایفا می‌کنند.

 

همه‌ی اپراتورهای موبایل کشور به مناسبت ورود به سال ۱۴۰۰ هدایایی را برای مشترکین خود در نظر گرفته اند که این هدایا شامل بسته‌های مکالمه رایگان، آوای انتظار رایگان، اینترنت رایگان و… می‌شود. اپراتورهای مجازی نیز برای مشترکین‌شان عیدی‌هایی در نظر دارند که در این می‌توان به شاتل موبایل اشاره داشت که به مناسبت سال جدید بسته‌های مکالمه‌ای رایگان هدیه می‌دهد.

شاتل موبایل جزء اپراتورهای نسل جدید است که شبکه 3G، 4G و 4G/LTE را پوشش می‌دهد. این اپراتور با ارائه سیم کارت‌ هوشمند خود با پیش شماره 0998 سعی دارد بهترین آنتن و پوشش شبکه‌ای را با کمک تحلیل آنتن‌های محدوده‌ای که مشترک در آنجا حضور دارد فراهم سازد؛ بدین ترتیب بهترین آنتن و پوشش شبکه به ‌طور خودکار برای او انتخاب می‌شود. بنابراین می‌توان شاتل موبایل را اولین اپراتوری دانست که فناوری سیم کارت های هوشمند را در ایران معرفی کرد. این نوع سیم کارت‌ها در هر موقعیت جغرافیایی، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌ای را برای مشترکین فراهم می‌آورد. به همین خاطر کاربران شاتل موبایل در هر منطقه که زندگی کنند از بهترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری‌های 4G/LTE، 3.75G، 3G و 4.5G در کشور برخوردار خواهند بود.

چنانچه مایل هستید از چنین هدایای نفیسی که توسط اپراتور شاتل موبایل ارائه می‌شود در آغاز سال 1400 بهره‌مند شوید، با مراجعه به وب‌ سایت رسمی شاتل موبایل اطلاعات بیشتری را درباره این طرح به‌دست آورید. همچنین برای خرید سیم کارت شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد 1 نیز می‌توانید علاوه بر وب‌سایت، از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نموده و با کارشناسان این اپراتور در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: شاتل موبایل , هدیه شاتل موبایل , بسته مکالمه رایگان شاتل موبایل , بسته هدیه شاتل موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

زمانیکه برای مدت طولانی در طول روز با گوشی موبایل‌مان کار می‌کنیم و فرصتی برای شارژ گوشی موبایل‌مان نداریم، بهترین زمان برای شارژ دوباره گوشی‌مان شب زمان خواب است، وقتی‌که با گوشی موبایل‌مان کار نمی‌کنیم و نیاز داریم که گوشی در هنگام صبح ۱۰۰ درصد شارژ باشد. 

گاهی اوقات نیز با گوشی خود آنقدر کار می‌کنیم که شارژ آن کاملا تمام شده و خاموش می‌شود. درباره‌ی شارژ گوشی موبایل باورهای بسیاری وجود دارد که درمورد درست و یا غلط بودن نیز آگاهی نداریم، در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به باورهای متفاوتی که در این مورد وجود دارد و بررسی اینکه تا جه میزان این باورها درست هستند.

 

1. گوشی شما اگر تمام شب در شارژ بماند آسیبی نمی‌بیند.

 

این مسئله شاید برای نسل‌های پیشین گوشی ها درست بود. اما امروزه گوشی‌های پیشرفته‌تری به بازار آمده‌اند که باعث می‌شوند دستگاه هنگامی که شارژ کامل شد، از اتصال خود به شارژر جدا شود و دیگر جریانی بین آن‌ها برقرار نباشد. البته هنگامی که شارژ باتری به 99 درصد می‌رسد، فرایند شارژ دوباره آغاز شده و آن را به 100 درصد می‌رساند. درست است که این کار آسیب چندانی به گوشی وارد نمی‌کند، اما تکرار این فرایند در طولانی مدت، ممکن است از عمر باتری بکاهد.



2. نگذارید میزان باتری گوشی به صفر برسد.

 

اگر آنقدر از گوشی استفاده کنید و به پیام‌های ناشی از کم بودن باتری بی‌توجه باشید، باتری گوشی‌تان عمر کمی خواهد داشت. باتری‌های لیتیومی باید قبل از این که دستگاه اعلام کم بودن باتری (Low Power) کند، به شارژر متصل گردند. از طرفی نباید شارژ باتری به 100 درصد برسد. بنابراین برای طولانی کردن عمر باتری خود، آن را در وضعیت 30 تا 40 درصد شارژ به برق وصل کنید و قبل از این که به 100 برسد ( 80 الی 90 درصد) آن را از برق بکشید.



3. دمای پائین به اندازه دمای بالا برای باتری مخرب است.

 

حتما از مضر بودن حرارت و دمای بالا نه تنها برای باتری بلکه برای باقی اجزاء گوشی آشنایی دارید. بهتر است این را هم بدانید که دمای پائین هم می‌تواند باتری را به طور کامل از بین ببرد. بدین ترتیب که در هوای سرد آند باتری دچار آسیب می‌شود و اگر مدام در معرض این دما قرار بگیرد، به طور کامل خراب می‌شود.

 

4. عمر باتری‌ها می‌تواند خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید باشد.

 

عمر باتری به چرخه شارژ آن بستگی دارد. هر چرخه شامل یک دور کامل شدن شارژ و به 100 رسیدن میزان شارژ باتری است. چرخه شارژ باتری گوشی هوشمند اکثرا بین 400 تا 500 هستند. بعد از آن باتری عملکرد اولیه خود را از دست می‌دهد.

با رعایت مواردی که پیش‌تر ذکر شد و ترک برخی از عادات نادرست در شارژ کردن گوشی، عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید و تا مدت زیادی از شر عوض کردن و خریدن گوشی جدید در امان باشید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در tumblr :

https://rondbaz.tumblr.com/post/645706582684041216/%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%BA%D9%84%D8%B7-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , شارژ گوشی موبایل , نحوه‌ی شارژ گوشی موبایل , باورهای غلط شارژ گوشی , شارژ شبانه گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

شاید امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به تلفن همراه حس می‌شود، وسایل کوچک اما هوشمندی که بسیاری از کارهای مان با کمک‌شان انجام‌ می‌شود.

گوشی‌های همراه هوشمند هر روز پیشرفته‌تر از روزهای قبل به بازار می‌آیند و برای ما جذاب‌تر و کاربردی‌تر می‌شوند، اما به تبع این پیشرفت قیمت آن‌ها نیز روز به روز بیشتر می‌شود و شاید بسیاری از افراد توانایی خریدشان را به سختی و با پس انداز چند ماهه داشته باشند. تعداد زیادی سارق و افراد سودجو نیز در کمین‌اند تا با دزدیدن این وسایل کوچک گران قیمت به پول زیادی برسند. 

در به سرقت رفتن گوشی موبایل، علاوه بر شخص سارق، صاحب گوشی نیز نقش زیادی دارد. بسیاری از سارقان اعتراف کرده اند که بی‌توجهی و سهل انگاری افراد بوده که  فرصت مناسب را برای دزدیدن گوشی‌شان فراهم آورده است. به گفته بسیاری از مالباختگان نیز سارقان تنها زمانی موفق به ربودن گوشی‌شان کردند که کاملا نسبت به تلفن همراه خود بی توجه بودند. بنابراین به گفته پلیس، سارقان سه مولفه را برای سرقت گوشی همراه بکار می‌برند: سرعت، فرصت و سهولت سرقت. اگر مولفه دوم و سوم وجود نداشته باشد، افراد می‌توانند از دست سارقان گوشی در امان بمانند و از تلفن همراه خود محافظت کنند. در ادامه به توضیح برخی از راهکارهایی که موجب امنیت بیشتر گوشی موبایل شما می‌شود و دست سارقان را از دزدی کوتاه می‌کند می‌پردازیم.





راهکارهایی برای پیشگیری از ربوده شدن گوشی موبایل



1.انجام اقدامات امنیتی در صورت بی‌حرکت بودن ماشین

هنگامی که در ترافیک منتظر نشسته‌ و یا خودروی خود را در جایی پارک کرده‌اید، توصیه می‌شود با قفل نمودن درها و پایین ندادن شیشه‌های ماشین، گوشی خود را از شر سارقان در امان نگه دارید. این افراد در این مواقع با سرعت از کنار ماشین شما رد شده و چنانچه شیشه ماشین پایین باشد، در صورت در دسترس بودن گوشی آن را می‌ربایند. اگر از هولدر ماشین برای گوشی استفاده می‌کنید، آن را طوری نصب کنید که دسترسی به آن از بیرون دشوار باشد.

 

2.پرهیز از کار کردن با گوشی در خیابان

به دست گرفتن گوشی موبایل در خیابان برای تماس تلفنی، پیدا کردن آدرس، ارسال پیامک و ... بهترین فرصت برای افراد فرصت طلب است تا هنگامی که شما مشغول هستید و به اطرافتان توجهی ندارید، گوشی‌تان را بدزدند. بنابراین توصیه می‌شود حدالامکان از به دست گرفتن تلفن همراه خود در خیابان و سایر مکان‌های عمومی خودداری کنید. برای برقراری تماس‌های ضروری نیز می‌توانید از هندزفری‌های بی‌سیم که با بلوتوث کار می‌کنند استفاده کنید.

 

3.استفاده از گیره‌های حلقه‌ای

این گیره‌ها به قاب گوشی در قسمت بدنه پشتی وصل می‌شوند. هنگامی که از گوشی خود در خیابان استفاده می‌کنید، استفاده از گیره‌های حلقه‌ای باعث می‌شود گوشی به راحتی از دستان شما جدا نگردد.

4.انتخاب رمز عبور برای گوشی و پین سیم کارت

اگر برای گوشی خود یک رمز عبور انتخاب کنید، پس از سرقت دسترسی به اطلاعات آن برای سارق دشوارتر می‌شود. همچنین با فعال سازی پین سیم کارت، پس از هر بار خاموش و روشن شدن دستگاه، فرد نیاز به وارد کردن پین یا همان رمز دارد. مزیت پین سیم کارت این است که بدون وارد کردن آن فرد نمی‌تواند گوشی شما را بوت کند.

5.فعال سازی کد IMEI

کد IMEI برای هر گوشی منحصر به فرد است. این شناسه 15 رقمی بر روی جعبه دستگاه و پشت باتری آن درج شده است. بنابراین حتما جعبه گوشی موبایل خود را در دسترس خود قرار دهید. با استفاده از این کد می‌توانید گوشی خود را پس از به سرقت رفتن آن ردیابی و یا غیرفعال کنید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

رندباز در reddit:https://www.reddit.com/user/rondbaz/comments/m4pt64/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87_%D8%A7%D8%B2_%D8%A8%D9%87_%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA_%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86_%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C_%D8%AE%D9%88%D8%AF_%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , سرقت گوشی موبایل , پیشگیری از سرقت گوشی موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت ها از طریق اپلیکیشن مخصوص اپرتورها راه اندازی شد. مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در این باره می‌گوید: دارندگان سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های مربوطه امتیاز مالکیت سیم کارت خود را لغو کنند. بنابراین دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری نمی‌باشد. دلیل راه اندازی چنین سامانه‌ای کاهش جرائم مربوط به سیم کارت ها، تسهیل لغو نمودن مالکیت یک سیم کارت و در نهایت عدم مراجعه حضوری برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا عنوان شده است.

 

همواره کلاهبرداری‌های بسیاری گزارش می‌شوند که از طریق سیم‌ کارت صورت می‌گیرند، تخلفاتی همچون ارسال پیامک‌هایی که افراد را تشویق به گرفتن جوایز واهی کرده و آن‌ها را وادار به واریز پول می‌کنند. 

در برخی موارد کلاهبرداران حتی صاحب آن سیم کارت هم نیستند و از سیم کارت افراد دیگری استفاده می‌کنند. فارغ از اینکه چه کسی اقدام به سو استفاده کرده همیشه فرد خطاکار صاحب آن خط سیم کارت شناخته می‌شود، بنابراین برای کاهش این جرائم مسئولان در پی  چاره اندیشی می‌باشند. 

جهت اقدام به لغو امتیاز مالکیت سیم کارت خود، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن مورد نظر را نصب کنید. اپلیکیشن‌های مخصوص به مدیریت حساب سیم کارت ها برای ایرانسل، همراه اول و رایتل به ترتیب My Irancell، My Mci و My Rightel است. پس از نصب و اضافه نمودن حساب خود، در بخش مدیریت سیم کارت ها به سلب امتیاز مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید. اگر از شاتل و سامانتل استفاده می‌کنید نیز می‌توانید از طریق اپلیکیشن My Shatel و My Samantel اقدام کنید.

 

بر اساس گفته‌های روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری کشور، بر اجرا و راه اندازی چنین سامانه‌ای تاکید نمود و از آن به عنوان گامی در راستای توسعه دولت الکترونیک یاد کرد. در ادامه روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر ضرورت وجود چنین سامانه‌ای در شرایط همه گیری ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: وجود چنین سامانه‌ای برای کاهش مراجعات مردمی در دفاتر پیشخوان و نمایندگی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل لازم است.

افرادی که از سیم کارت های اپراتورهای مجازی تلفن همراه استفاده می‌کنند، مانند شاتل موبایل، های وب، آپ تل و لوتوس می‌توانند به و‌ب‌سایت اپراتور خود مراجعه کنند و درباره سیم کارت هایی که تحت مالکیت آنها ثبت شده است، آگاه شوند. برای سلب امتیاز مالکیت هر کدام از سیم کارت ها نیز می‌توانند از طریق کلیک بر روی گزینه‌های «عدم نیاز به سیم‌کارت» یا «عدم اطلاع از صدور سیم‌کارت» اقدام کنند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در xing :

https://www.xing.com/home/stories/5271110235



:: برچسب‌ها: سیم کارت , تخلفات سیم کارت , کلاهبرداری سیم کارت , لغو مالکیت سیم کارت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

شیائومی را می‌توان یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی در دهه اخیر دانست. این کمپانی چینی توانسته با ارائه محصولات متنوع و کاربردی و با قیمت مناسب طرفداران بسیاری را در سر تا سر دنیا برای خود دست و پا کند. 

اما مدتی پیش دولت آمریکا اعلام کرد که شیائومی را در لیست سیاه وزارت دفاع خود قرار داده است و علت این امر را نیز به طور مشخص بیان نکرد. از بعد از این تصمیم آمریکا بود که محصولات شیائومی از سراسر آمریکا جمع آوری شده و دیگر اجازه فروش را پیدا نکرد که این ضرری بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شد. 

چندی پیش اما خبری منتشر شد که در آن دلایل تحریم شدن  قرار گرفتن شیائومی در لیست سیاه ایالات متحده را برملا می‌ساخت. 

 

شیائومی بعد از این که هوآوی از دور خارج شد، فرصت را غنیمت شمرد و سهم زیادی از بازار موبایل جهانی را از آن خود نمود. هم اکنون نیز سومین کمپانی بزرگ سازنده تلفن‌ همراه به شمار می‌رود و گوشی های هوشمند شیائومی در سراسر جهان فروش بسیاری دارند. بعد از این که وزارت دفاع آمریکا شیائومی را در کنار 8 شرکت چینی دیگر در بلک لیست خود قرار داد، افراد را از سرمایه‌گذاری در این شرکت منع نمود. در نتیجه، افرادی که پیش‌تر در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌ بودند نیز  مجبور به واگذاری سهم خود شدند. وزارت دفاع دلیل این اقدام خود را ارتباط شرکت شیائومی به اقدامات ارتشی و نظامی چین عنوان کرد. با این حال شیائومی همواره اعلام می‌کند که فعالیت‌های شرکت هیچ ارتباطی با ارتش کشور چین ندارد و این کمپانی تحت سلطه هیچ ارگانی نمی‌باشد. شیائومی در واکنش به این اقدام آمریکا افزود: این کمپانی مراحل و اقدامات لازم را برای محافظت از سهم شرکت و سهام‌داران آن در دستور کار قرار خواهد داد.

 

 

گزارشات حاکی از آن هستند که دلیل اصلی اضافه شدن شیائومی به لیست سیاه وزارت دفاع آمریکا، جایزه‌ای است که به لی جون، مدیرعامل شیائومی، برای خدماتی که به کشور چین ارائه کرده است تعلق گرفت. این جایزه توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) به مدیر عامل شیائومی تعلق گرفت. به گفته وزارت دفاع آمریکا، هدف این وزارت ادغام نیروهای نظامی و غیرنظامی چین است و کمپانی شیائومی جهت توسعه فناوری برای ارتش چین، با شرکت‌های خصوصی مربوط به این حوزه همکاری دارد. شیائومی از طریق دادگاه واشنگتن برای خارج شدن از این بلک لیست اقدام کرد و درخواست دادخواهی داد. وزارت دفاع آمریکا نیز این دادخواهی را با تشکیل پرونده‌ای پاسخ داد که گزارش اهداء جایزه به لی جون ضمیمه آن شده بود.

هر چند که در حال حاضر، پاوربانک و مچ‌ بندهای شیائومی در فروشگاه آنلاین آمازون به فروش می‌رسد، اما بر سر فروش گوشی هوشمند شیائومی در کشور آمریکا شایعات، گمانه‌زنی ها و پیش بینی های بسیاری وجود دارد. به غیر از کمپانی وان پلاس، باقی کمپانی‌های سازنده گوشی موبایل در چین، موفقیت چندانی در فروش محصولات خود در ایالات متحده آمریکا به دست نیاورده‌اند. بنابراین انتظار نمی‌رود گوشی موبایل شیائومی به طور گسترده‌ای در این کشور به فروش رسد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز






:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند شیائومی , شیائومی , کمپانی شیائومی , لیست سیاه آمریکا , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

به مناسبت رویدادهای مختلف، همراه اول همیشه سعی داشته تا با ارائه‌ی خدمات و بسته‌های اینترنتی و یا مکالمه‌ای متفاوت رضایت مشترین خود را جلب نماید. 

این بار و به مناسبت مبعث پیامبر اپراتور همراه اول بسته‌های اینترنتی رایگانی را هدیه می‌دهد. 

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور همراه اول از تاریخ 16 تا 21 اسفند ماه، 3 گیگابایت اینترنت داخلی رایگان به مشترکین خود هدیه می دهد.

این هدیه برای تمامی مشترکین اعتباری، دائمی و انارستان است. برای دریافت این هدیه، مشترکین دائمی و اعتباری کافیست کد دستوری*100*67# را شماره‌گیری کنند تا 3 گیگابایت اینترنت هدیه بر روی سیم کارت همراه اول آن ها فعال شود. مشترکین انارستان نیز می توانند با شماره گیری کد *100*6671# اقدام به فعال سازی بسته مذکور نمایند. فارغ از زمانی که این بسته را دریافت می‌کنید، مهلت استفاده از اینترنت هدیه تا پایان روز 21 اسفند می‌باشد. اگر بسته دیگری را پیش‌تر خریداری کرده‌اید، مجددا می‌توانید برای دریافت این بسته اقدام کنید. بنابراین امکان فعال سازی بسته اینترنت رایگان با دیگر بسته‌های اینترنتی وجود دارد. همان طور که ذکر شد، از این اینترنت هدیه تنها می‌توانید برای محتوای داخلی استفاده کنید. منظور از محتوای داخلی، پیام رسان‌ها و سایت‌هایی است که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتخاب شده‌اند. چنانچه از بسته اینترنت هدیه برای محتوای بین‌المللی استفاده شود و یا کاربر از سرویس‌های تغییر دهنده IP یا همان فیلترشکن استفاده نماید، اینترنت مصرفی از بسته‌های دیگر و یا به صورت آزاد محاسبه خواهد شد. هر سه مشترک دائمی، اعتباری و انارستان می‌توانند از طریق کد دستوری *100*10#، برای بسته اینترنت 3 گیگابایتی خود استعلام بگیرند. افرادی که از اپلیکیشن همراه من در گوشی های موبایل خود استفاده می کنند، می تواند از طریق همین اپلیکیشن بسته هدیه خود را فعال کنند. همچنین امکان فعال سازی 3 گیگابایت اینترنت داخلی همراه اول از طریق  فروشگاه آنلاین همراه اول نیز وجود دارد. اگر برای فعال سازی و استفاده از این بسته اینترنت هدیه با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید با شماره گیری کد *100*67*19# (برای مشترکین اعتباری و دائمی) و کد *100*6671*9# (برای مشترکین انارستان) از راهنمای این طرح برخوردار شوید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

رندباز در reddit :https://www.reddit.com/user/rondbaz/comments/m1row3/%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87_%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87_%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87_%D8%A7%D9%88%D9%84_%D8%A8%D9%87_%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D9%85%D8%A8%D8%B9%D8%AB/



:: برچسب‌ها: اپراتور همراه اول , اینترنت همراه اول , سیم کارت همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

قیمت گوشی موبایل در بازار ایران به دلیل وابسته بودن به نرخ ارز همواره شاهد نوسانات بسیاری بوده است، این نوسانات در ماه‌های گذشته باعث کاهش موقتی موبایل شد اما طولی نکشید که دوباره قیمت موبایل روند صعودی در پیش گرفت و افزایش یافت. در هفته‌های اخیر اما دوباره شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار موبایل بودیم که تعجب همگان را برانگیخت و باعث اعتراض بسیاری از فروشندگان شد. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ در ابتدای هفته جاری قیمت گوشی موبایل بار دیگر کاهش محسوسی یافت. دلیل این امر را می‌تواند کاهش نرخ ارز دانست؛ چرا که قیمت گوشی های موبایل همواره به قیمت دلار وابسته است. برخی از برندهای گوشی کاهش بیشتری را نسبت به سایر برندها تجربه کردند. به عنوان مثال، در برخی از مدل‌های سامسونگ ریزش قیمت قابل توجهی را می‌توان مشاهده کرد. گوشی گلکسی A51 در هفته پیش با قیمت ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسید؛ اما در روز شنبه قیمت این مدل ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گزارش شده است. همچنین گوشی گلکسی A71 این هفته با قیمت ۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود؛ این در حالیست که قیمت این گوشی در هفته‌های پیش ۹ میلیون و  ۶۸۹ هزار تومان بود. قیمت گوشی سامسونگ زد فلیپ نیز از ۲۳ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته به ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تغییر کرده است. قیمت برخی از مدل‌های سامسونگ اما دستخوش تغییرات نشده است. گوشی سامسونگ زد فولد همچنان با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان خریداری می‌شود.

 

علاوه بر سامسونگ، کاهش چندین درصدی در قیمت برخی از گوشی های آیفون نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال، آیفون SE 2020 و آیفون 11 که با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رفتند، امروز قیمت آن‌ها به ترتیب  ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۲۵ میلیون تومان گزارش شده است. البته قیمت پرچمداران برند اپل، یعنی آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرومکس بر روی ۲۳ میلیون و ۴۸۰ و ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان ثابت مانده است.

شیائومی نیز از تغییرات قیمت در بازار موبایل در امان نمانده است. گوشی شیائومی رد می نوت 9 اس که تا هفته پیش به قیمت ۵ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسید، این هفته با قیمت ۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به دلیل وجود نوسانات زیاد در این بازار، نمی‌توان آینده قیمت گوشی همراه را در ایران پیش بینی کرد. اما می‌توان امیدوار بود با ریزش بیشتر نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل کاهش بیشتری را تجربه کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در tumblr :

 

  1. https://rondbaz.tumblr.com/post/645162275070771201/%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , قیمت گوشی موبایل , کاهش قیمت گوشی موبایل , ریزش قیمت گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

مدتی پیش خبری منتشر شد که در آن وزیر ارتباطات اعلام داشت که تصمیم بر حذف بسته‌های اینترنت شبانه دارند. او علت این تصمیم را تاثیر مخرب این بسته‌ها بر روی دانشجویان و دانش‌اموزان دانست و گفت که مراکز فرهنگی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس نیز اعتراضاتی را عنوان داشته بودند و خواستار حذف این بسته‌ها شدند، چرا که اعتقاد داشتند دانش‌آموزان شب تا دیر وقت بیدار بوده و صبح بر سر کلاس‌هایشان حاضر نمی‌شوند و یا بازده کافی را ندارند.


وزیر ارتباطات درباره حذف شدن بسته‌های اینترنت شبانه چنین عنوان کرد: این مسئله مجددا به همان فضای رقابتی بین اپراتورها برمی‌گردد. حذف یا گران شدن یکی از بسته‌ها از سوی یک اپراتور باعث می‌شود کاربران به اپراتور دیگری روی آورند. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات اپراتورها با یکدیگر تبانی کنند. درست مانند مواقعی  که دارندگان سیم کارت های ایرانسل و همراه اول به حذف شدن بسته‌های پرطرفدار و همچنین گران شدن سایر بسته‌ها اعتراض کردند، ما به عنوان تنظیم کننده مداخله کردیم و با دادن تذکر و تهدید به جریمه، شرایط را به حالت قبل بازگرداندیم. در این شرایط است که ما درباره تعیین قیمت اپراتورها اظهار نظر و مداخله می‌کنیم.

وی درباره قیمت‌گذاری اینترنت افزود: به طور کلی سه اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و بیش از 20 اپراتوری که خدمات اینترنت خانگی به مردم ارائه می‌دهند در یک فضای رقابتی با یک دیگر هستند. دولت دخالتی در قیمت و تعرفه‌گذاری ها ندارد و این اپراتورها هستند که در رقابت با یک‌دیگر قیمت هر بسته اینترنتی خود را مشخص می‌کنند. دولت فقط تعیین می‌کند که سقف قیمت‌های اینترنت چه اندازه باشد. به طوری که در حال حاضر، بر اساس قیمت تعیین شده از سوی کمیسیون تنظیم مقررات، هر کیلوبایت از اینترنت‌های همراه 0.4 ریال است. بنابراین حداکثر قیمت هر یک گیگابایت اینترنت 4000 تومان برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: اعتراضاتی که از سوی مراجع فرهنگی به وجود آمده است مبنی بر این که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان برای استفاده از بسته‌های اینترنت رایگان و نامحدود شبانه، بیدار می‌مانند. به همین دلیل در طی ابلاغیه‌ای که به ما ارسال شد، به حذف اینترنت‌ شبانه توصیه شده بود. هر چند که ما دخالتی در تعیین حجم و قیمت بسته‌ها نداریم، اما توصیه می‌کنیم اپراتورها بسته‌های شبانه خود را با قیمت کمتری ارائه دهند. چرا که این کار باعث می‌شود بخشی از بار ترافیکی شبکه ها به ساعت‌های کم مصرف انتقال داده شود. بنابراین حذف چنین بسته‌ای منطقی به نظر نمی‌آید. هنگامی که یکی از اپراتورها این کار را انجام دهد، به دلیل وجود فضای رقابتی، باقی اپراتورها نیز بسته‌های شبانه ارزان‌تری را ارائه خواهند داد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

رندباز در xing :

https://www.xing.com/home/stories/525784374



:: برچسب‌ها: اینترنت همراه , بسته اینترنت همراه , اینترنت شبانه , بسته اینترنت شبانه , حذف بسته اینترنت شبانه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

فضاهای ذخیره سازی ابری مدت زیادی میشه که بین مردم و سازمان‌ها جا افتاده و بسیار هم مورد استفاده است. میشه گفت که این فضای ذخیره‌ سازی محدودیتی نداره و میشه حجم‌ بسیار بالایی از اطلاعات رو در اون ذخیره کرد. مثل اپلیکیشن‌های Google Drive در اندروید و  iCloud در آیفون. 

در ایران اپراتور ایرانسل پیشگام ارائه‌ی فضای ذخیره سازی ابری است و امکان استفاده از آن را به طور گسترده در اختیار همگان قرار داده است.

اپراتور ایرانسل موفق شد تا با راه اندازی چنین فضای ذخیره‌ای در اینترنت، نیاز مشترکین خود را از چنین قابلیتی تامین نماید. مراسم رونمایی از این فناوری در چهاردهمین سالروز روی کار آمدن ایرانسل با حضور مدیر عامل این شرکت، دکتر بیژن عباسی آرند، برگزار شد. حال ایرانسل با برگزاری یک مسابقه و اهدای جوایز نفیس به مشترکین خود، آنها را برای استفاده از ابرتو تشویق می‌نماید.

 به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400، ایرانسل از اول اسفند ماه 99 تا 31 فروردین 1400 به 10 نفر از کاربران ابرتو هدیه نوروزی می‌دهد. این هدیه شامل 10 بسته اینترنتی 1400 گیگابایتی می‌باشد.

این 10 نفر برتر از بین برندگان مسابقه مذکور تعیین می‌شوند؛ بدین طریق که هر کاربری که اطلاعات بیشتری را بر روی ابرتو آپلود کرده باشد، بین  10 نفر برنده این جایزه قرار می‌گیرد. برای شرکت در این مسابقه، لازم است حداقل از یک گیگابایت فضای ابرتو برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کرده باشید. 1400 گیگابایت اینترنت هدیه بر روی سیم کارت ایرانسل کسانی که برنده این مسابقه هستند، فعال می‌شود. مهلت استفاده از این اینترنت نیز یک سال است.

با استفاده از فضای ذخیره سازی ابرتو، امنیت بیشتری را در حفظ اطلاعات خود خواهید داشت. از دیگر مزایای آن می‌توان به داشتن فضای اضافی برای ذخیره فایل‌ها، قابلیت پشتیبان گیری (بک آپ)، راحتی در به اشتراک گذاری فایل‌های پرحجم با دیگران و دسترسی همیشگی به اطلاعات خود اشاره کرد.

کسانی که ابرتو را نصب می کنند، می‌توانند به مدت 6 ماه از 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان و همچنین یک گیگابایت اینترنت هدیه استفاده نمایند. بسته‌های ابرتو در حجم و قیمت‌های متفاوت بر روی وب‌ سایت اصلی ایرانسل قابل مشاهده هستند. در صورت تمایل می‌توانید هر کدام از بسته‌های دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: فضای ذخیره سازی ابری , فضای ابری , فضای ابری ایرانسل , ابرتو , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

مدتی‌ست که کمپانی‌های سازنده‌ گوشی هوشمند به ساخت مدل‌های عجیب و غریب گوشی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید پرداختند و رقابت بین این غول‌های دنیای دیجیتال حسابی بالا گرفته است. جدیدترین ویژگی که دنیای فیزیک‌ را هم به تعجب وا داشته، صفحات تاشو هستند. 

صفحاتی که پیشگام ساخت آن‌ها برند سامسونگ بوده و بعد از آن شیائومی به رقابت با سامسونگ وارد شد. حال کمپانی خلاق اپل که در تمام این مدت منتظر مانده بود تا واکنش کاربران را درباره این گوشی‌های موبایل ببیند و از اشتباه رقبا درس بگیرد، به طور رسمی اعلام کرده که قصد ارائه مدل تاشو از گوشی‌های أیفون‌ش را دارد. 

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ احتمالا گوشی آیفون با صفحه تاشو 8 اینچی در حال ساخته شدن است و در سال 2023 منتشر می‌شود. انتشار آیفون تاشو در سال 2023 مشروط به این است که اپل مشکلات فناوری ساخت این صفحه‌ها و همچنین تولید انبوه آن را رفع نماید.

به گفته مینگ چی کو، سایز صفحه آیفون تاشو احتمالا بین 7.5 الی 8 اینچ است. این بدان معناست که سایز این گوشی در حالت باز شده هم‌اندازه مینی آی پد می‌باشد؛ بنابراین می‌تواند با گوشی گلکسی فولد سامسونگ رقابت کند. مینگ چی کو درباره مراحل ساخت آیفون تاشو چنین توضیح داد: این محصول هنوز به مرحله تولید نرسیده و در حال حاضر بر روی آن تحقیق و بررسی‌های متعددی صورت می‌گیرد.

نباید فراموش کرد خبر تولید گوشی های آیفون تاشو در ژانویه سال جاری میلادی توسط کمپانی بلومبرگ اعلام شد؛ البته این کمپانی سایز صفحات این مدل را کوچک‌تر پیش‌بینی کرده بود. بلومرگ همچنین درباره این کمپانی کوپرتینویی این طور اظهار نظر کرده بود: اپل راه بسیاری را برای انتشار مدل تاشو آیفون دارد؛ چرا که در حال حاضر تنها بر روی صفحه آن تمرکز دارد و هنوز فکری برای باقی اجزای آن نکرده است. از طرفی دستاوردهایی که در صفحه تاشو آن داشته است بسیار شبیه مدل‌هایی می‌باشد که سامسونگ و موتورولا پیش از این منتشر کرده‌اند.

 

بر اساس گفته‌های مینگ چی کو، آیفون 11 بیشترین فروش را در بین سایر مدل‌های آیفون در سال 2020 داشت. در سال 2021 نیز این گوشی هوشمند در بین پرفروش‌ترین ها قرار دارد. احتمالا تولید آیفون 11 در سال 2022 متوقف شده و دیگر به فروش نرسد. شایعات نشان می‌دهند که قیمت گوشی آیفون در سال 2023 ارزان‌تر شود؛ به طوری که قیمت آن تا زیر 600 دلار کاهش یابد. همچنین گفته می‌شود آیفون‌هایی که به در سال 2023 وارد باز می‌شوند از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند و دارای Face ID هستند.

آیفون در حال حاضر تلاش می‌کند گوشی‌های آیفون تاشو با لولای پنهان منتشر نماید. از دید خارج کردن لولای گوشی تاشو، دستاوردی برای اپل محسوب می‌شود و تاخیر این کمپانی را بابت تولید گوشی های تاشو جبران می‌نماید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

رندباز در linkedin :

 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6774212746020954112/



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی هوشمند آیفون , آیفون تاشو , صفحات تاشو , اپل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

کمپانی بزرگ هوآوی پس اعمال تحریم‌هایی از سوی ایالات متحده محبوبیت خود را تا حد زیادی در بازارهای بین المللی موبایل از دست داد. در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی خریداران گوشی‌های هوشمند اشتیاقی برای خرید گوشی‌های هوآوی از خود نشان ندادند و به جای آن به سراغ برندهای رقیب علی‌الخصوص شیائومی رفتند. 

در چند ماه گذشته شیائومی هموطن چینی هوآوی توانسته عملکرد درخشانی را در فروش گوشی‌های هوشمند از خود نشان دهد. این برند به خصوص در بین ایرانی‌ها بسیار محبوب شده و سهم قابل توجهی از بازار موبایل در ایران را به خود اختصاص داده است. این پیشرفت تا جایی ادامه یافت که شیائومی به پرفروش‌ترین گوشی ماه گذشته تبدیل شده است. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ فروش گوشی های شیائومی در کشورهای اروپایی در سه ماه اول سال 2020، 85 درصد و در کل سال 90 درصد افزایش را تجربه کرده است. این در حالی است که بازار گوشی های هوشمند سایر برندها پس از ورود کرونا به جهان و شیوع این ویروس دچار نابسامانی شده‌اند. کشورهای اسپانیا و ایتالیا بیشترین میزان واردات و فروش گوشی های شیائومی را داشتند. میزان افزایش فروش این گوشی چینی در این دو کشور به ترتیب 28 و 17 درصد بوده است. پیش بینی می شود که این روند افزایشی در سال جاری نیز ادامه دار بوده و شیائومی، خصوصا با مدل پرچم دار خود  یعنی می 11، در بازار موبایل انگلیس، فرانسه و آلمان نقش پررنگ تری را داشته باشد.

با این که سامسونگ حدود 29 درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود کرده است، اما عملکرد قابل توجهی در فروش گوشی های خود در سال 2020 نداشته است. گزارشات نشان می دهند که میزان فروش گوشی های این شرکت کره‌ای در سه‌ ماهه پایانی سال 2020 با 12 درصد کاهش روبه‌ رو شده است. از طرفی گلکسی اس ۲۰ نتوانست طرفداران زیادی پیدا کند و فروش چشمگیری در کشورهای اروپایی برخلاف گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ داشته باشد.

اپل نیز در فروش گوشی هوشمند خود در سال اخیر با کاهش چند درصدی مواجه بود. این برند آمریکایی با این که 15 میلیون و 700 دستگاه بیشتری نسبت به سامسونگ فروخته است، اما همچنان 4 درصد کاهش را در مقایسه با سال های پیشین داشته است. با این حال آیفون ۱۱ و آیفون اس ‌ای همچنان محبوبیت خوبی در بین مردمان کشورهای اروپایی دارند. شرکت آیفون در سال 2020 حدود 41 میلیون و 300 دستگاه گوشی هوشمند آیفون تنها در کشورهای اروپایی به فروش رسانده‌ است.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

رندباز در xing : 

https://www.rondbaz.com/news.aspx?link=406



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی هوشمند شیائومی , شیائومی , هوآوی , بازار موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ همراه اول اولین سایت 5G خود را در شهر تهران افتتاح کرد. پیش‌تر این اپراتور دو سایت نسل پنجم مربوط به خود را در دو نقطه از شهر مشهد راه‌اندازی کرده و در مدار سرویس دهی قرار داده بود. مراسم راه اندازی این سایت در تهران قرار است برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به دلیل وجود ضرورت فاصله اجتماعی با حضور افراد محدودی انجام گردد. با توجه به گفته اداره کل ارتباطات ، تنها تعداد کمی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه در این مراسم شرکت خواهند کرد. افرادی که علاقمندند در جریان رویدادهای مراسم قرار بگیرند، می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن روبیکا و عضو شدن در کانال همراه اول، نحوه اجرای این مراسم را به صورت زنده تماشا کنند.

 

همراه اول همواره تلاش نموده است در جهت کسب رضایت مشترکین خود گام بردارد و به پیشرفت فناوری و ارتباطات کشور کمک کند. همانطور که اشاره شد، اپراتور همراه اول پیش از این، دو سایت دیگر را در تاریخ 4 اسفند ماه سال 99 راه اندازی نمود تا دارندگان سیم کارت همراه اول بتوانند از بیشترین سرعت ممکن در ارتباطات و اینترنت برخوردار باشند. با راه‌اندازی سومین وب‌سایت نسل پنجم همراه اول در تهران، این شبکه به طور گسترده‌تری در دسترس مردم ایران قرار می‌گیرد. بنابراین افرادی که دارای گوشی هوشمند با فناوری 5G هستند، می‌توانند به راحتی از سریع‌ترین اینترنت در جهان برخوردار شوند. همچنین، آن‌هایی که گوشی‌موبایل مجهز به فناوری نسل پنجم را ندارند می‌توانند برای دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق مودم‌ها و سیستم وای فای اقدام کنند.

 

مدتی پیش ایرانسل سایت جدید 5G خود را در شهر شیراز افتتاح نمود، به همین خاطر و به دلیل رقابت بالایی که بین ایرانسل و سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور وجود دارد، انتظار آن می‌رفت که دو اپراتور دیگر نیز در این راه گامی برداشته و دست به گسترش فناوری 5G خود بزنند. 

اپراتور همراه اول از سال ۱۳۹۵ شروع به گسترش فناوری 5G خود نموده و این بار نیز اقدامی جدید در راستای گسترش این فناوری را به انجام رسانید.  

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که همراه اول قصد دارد دیگر سایت‌های نسل پنجم خود را در سایر نقاط ایران راه اندازی کند تا امکان استفاده از سرویس‌های پرسرعت برای همگان فراهم شود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

رندباز در xing :


 

https://www.xing.com/home/stories/5234522875



:: برچسب‌ها: اینترنت 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

داستان محبوبیت و فروش گوشی‌های هوشمند در بازار موبایل ایران کمی متفاوت از سایر نقاط دنیاست. واردات گوشی موبایل هم داستان عجیبی دارد. به طور مثال در سا‌ل‌های اخیر میزان واردات برخی از گوشی‌هایی که اصلا فروشی نداشتند و سهم خاصی هم در بازار جهانی ندارند، بسیار بالا بوده، مثل گوشی‌های موبایل نوکیا. 

با گذشت زمان دیگر جایی برای برخی از برندهای تلفن همراه مانند ال جی و سونی در بازار ایران وجود ندارد. همین امر موجب شده است که برندهای دیگر مانند شیائومی فرصت را غنیمت شمارده و سهمی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص دهند. از میان سه برند سامسونگ، هوآوی و شیائومی، سامسونگ و شیائومی محبوبیت بیشتری بین خریداران و همچنین فروشندگان دارند. پس از اعمال تحریم های آمریکا و متوقف شدن خدمات موبایل گوگل در گوشی‌های هوآوی، افراد تمایل کمتری برای استفاده از این برند از خود نشان می‌دهند.

اما میزان محبوبیت و فروش هر گوشی در ماه‌های مختلف سال بررسی می‌شود و آماری از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین آنها ارائه می‌گردد. در این مقاله پرفروش‌های بهمن ماه را بررسی می‌کنیم.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ سه برند سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بهمن ماه سال 99 بیشترین میزان فروش را نسبت به برندهای دیگر در کشور داشتند. بر کسی پوشیده نیست که طی سال‌های گذشته، بازار موبایل در ایران نوسانات و تغییرات فراوانی را به خود دیده است. به دلیل وابسته بودن قیمت گوشی‌های موبایل به ارزش دلار و همین طور گرانی بیش از اندازه این محصولات در کشور، بسیاری از داشتن تلفن همراه رده بالا محروم مانده‌اند. این موضوع خصوصا برای مدل‌های پرچم‌دار هر برند صادق است. گرچه تفاوت قیمت مدل‌های پرچم‌دار با سایر مدل‌های یک کمپانی در دیگر نقاط جهان نیز به چشم می‌خورد؛ اما در ایران افزایش قیمت این مدل‌ها به طرز باورنکردنی بیشتر و مشهودتر می‌باشد. به همین دلیل است که اغلب مردم در ایران از خرید مدل‌های پرچم‌دار و حتی میان‌رده صرف نظر می‌کنند و به مدل‌های پایین‌رده هر برند روی می‌آورند.

 بر طبق آمار به دست آمده از وب‌سایت‌های فروشنده تلفن های همراه، 10 گوشی پرفروش بهمن ماه سال 99 تنها شامل برندهای سامسونگ و شیائومی می شود. در این لیست منتشر شده گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A21s با داشتن اولین رتبه، به پرفروش‌ترین گوشی در بازه زمانی مذکور تبدیل شده است. در مقابل، سامسونگ گلکسی A12 کمترین میزان فروش را در مقایسه با 9 گوشی موبایل در این لیست داشته است:

 

  • سامسونگ گلکسی A21s

  • سامسونگ گلکسی A31

  • شیائومی ردمی نوت 8

  • شیائومی ردمی نوت 9s

  • سامسونگ گلکسی A10s

  • شیائومی ردمی نوت 9

  • سامسونگ گلکسی A11

  • سامسونگ گلکسی A71

  • سامسونگ گلکسی A51

  • سامسونگ A12

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 


رندباز در xing :

https://www.xing.com/home/stories/5233284003



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی موبایل , گوشی‌های پرفروش , پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

شرکت اپل را می‌توان یکی از خلاق‌ترین و البته پیشگام در بسیاری تکنولوژی‌های ترند دنیا دانست، از لپ تاپ تا موبایل، اپل همیشه منحصر بفرد عمل کرده و توانسته طرفداران بسیاری را در دنیا برای خود دست و پا کند.

گوشی‌های هوشمند اپل نیز با طراحی‌های سطح بالا و عملکرد فوق العاده‌شان همیشه کاربران خود را سورپرایز کردند. 

مدتی پیش اما اپل قصد داشت پا را از محدودیت‌های فیزیکی نیز فراتر گذاشته و آیفونی با صفحه‌ی تاشو به بازار عرضه نماید. این خبر حسابی بر سر زبان تکنولوژیست‌ها افتاد و تا مدت‌ها همه درباره‌اش صحبت می‌کردند. 

بعدها اپل گفت که اصلا قصد دارد تا آیفون های تاشو اش را جایگزین مینی آیپدها کند به همراه قلم استایلوس البته! 

به گزارش My Drivers؛ تاریخ نهایی انتشار گوشی هوشمند آیفون تاشو، ماه سپتامبر سال 2022 بود. دیری نپایید که این خبر توسط وب‌سایت Equal Ocean رد شد. این وب‌سایت تاریخ انتشار این مدل جدید گوشی موبایل آیفون را سال 2023 اعلام نمود. بسیاری از کاربران معتقدند این کار چندان شدنی به نظر نمی‌رسد. اما احتمال میرود که اپل برای مدتی تولید مینی آی پدها را متوقف سازد. حدس و گمان‌هایی نیز درباره نسل جدید آی پد وجود دارد. بسیاری احتمال می‌دهند که حاشیه‌های آی پد کمتر شده و صفحه نمایشگر آن بزرگتر شود. 

توسعه و پیشرفت در زمینه تلفن‌های همراه تاشو برای اپل از سال‌های پیش آغاز شده است. از آن زمان نیز شایعاتی درباره جزئیات این مدل گوشی موبایل در بین طرفداران این کمپانی آمریکایی وجود داشته است. سامسونگ با عرضه کردن اولین گوشی گلکسی تاشو، ثابت کرد که تولید چنین دستگاهی که قابلیت تا کردن صفحات آن وجود دارد، کاری دشوار و چالش برانگیز است. هنگامی که کاربران اولین گلکسی تاشو را خریدند، در همان روزهای ابتدایی، نقص و ایرادهای آن را مورد انتقاد قرار دادند. در این زمان بود که اپل فرصت را غنیمت شمرده و از اشتباهات سامسونگ در تولید تلفن همراه تاشو درس گرفت. سپس شروع به اصلاح و بازسازی این تکنولوژی در گوشی هوشمند آیفون کرد. اگر نگاهی به گذشته اپل بیندازیم، به شیوه همیشگی اپل در تولید فناوری‌های جدید پی می‌بریم. کمپانی اپل همواره نظاره گر اشتباهات و ایرادات مدل‌های جدیدی بوده است که توسط شرکت‌های سازنده لوازم دیجیتال تولید می‌شود. پس از آن می‌کوشد تا با رفع ایرادات گزارش شده از محصولات کمپانی‌های دیگر، دستگاه بهتر و بی‌نقصی را روانه بازار نماید.

اطلاعات موجود از گوشی هوشمند تاشو آیفون، تنها بر اساس شایعات و احتمالاتی است که از سوی کاربران و منتقدان منتشر شده است. به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت درباره جایگزینی مینی آی پدها با آیفون های تاشو سخن گفت. تنها می‌توان منتظر ماند تا اپل خود خبرهای موثق را درباره آیفون تاشو اعلام کند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 





:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی هوشمند آیفون , اپل , گوشی اپل , گوشی تاشو , صفحه تاشو , آیفون تاشو , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

مدتی می‌شود که خبرهای متفاوتی از گران شدن اینترنت به گوش می‌رسد، اینکه اپراتورهای همراه کشور قصد دارند تا در سال ۱۴۰۰ قیمت بسته‌های اینترنتی خود را افزایش دهند چرا که موظف به پرداخت مالیات بیشتر شده اند. اما مسئولین درباره‌ی این خبر اظهار نظرهای مختلفی داشتند. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ مجلس نمایندگان در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۹ مصوبه‌ای را دریافت نمود که مبنی بر افزایش مالیات اپراتورها تا ۳۰۰۰ میلیارد بود، گفته می‌شود که این مبلغ مازاد به سازمان صدا و سیما تعلق خواهد گرفت. 

محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری کل کشور، پیش از مطرح شدن چنین مصوبه‌ای در مجلس در صفحه توئیتر خود پستی را با این نوشته منتشر کرده بود:« امیدوارم امروز نمایندگان محترم مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق، مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند. تصویب این بند در تبصره 6 بودجه باعث افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهد شد.» او با انتشار این پست مخالفت خود را با تصویب چنین مصوبه‌ای که گران شدن اینترنت در سال جدید را به همراه دارد، اعلام کرد.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همچنین درباره پیامد این مصوبه چنین عنوان کرد که علاوه بر گران‌تر شدن اینترنت، توسعه آن در مناطق محروم نیز متوقف خواهد شد. وی افزود: درآمد اصلی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل از تعرفه‌هایی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. به همین علت، افزایش مالیات آن‌ها به افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنت می‌انجامد.

سید محسن دهنوی، یکی از اعضای کمیسیون مجلس در رابطه با گران شدن احتمالی اینترنت توضیح داد: در این بند قید می‌شود که دولت و اپراتورها حق افزایش تعرفه در سال آینده را ندارند. بنابراین گران کردن اینترنت غیر قانونی محسوب شده و هر اپراتوری اعم از ایرانسل، همراه اول و رایتل که اقدام به افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنتی خود کند، تخلف کرده است. بنابراین حتی یک ریال هم از جیب مردم کم نمی‌شود؛ چرا که مجلس همواره حامی ثبات قیمت‌ها بوده است. وی سپس درباره هزینه‌های افزایشی و ارقام اعلام شده چنین تصریح کرد: چنان که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ قید شده است، درآمد دولت از محل دریافت عوارض از اپراتورهای سراسر کشور 7000 میلیارد تومان است که در واقع دولت از اپراتورها مبلغ 10000 میلیارد دریافت می‌کند. 3000 میلیارد اضافه در این مبلغ صرف تولید محتوا و فرهنگ سازی درست در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در xing :

https://www.xing.com/home/stories/5227899951



:: برچسب‌ها: اینترنت , اینترنت همراهاپراتورهای همراه , قیمت اینترنت , افزایش قیمت اینترنت , مجلس , صداوسیما , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

 

پیشرفت تکنولوژی امروزه روز به سریع ترین حد خود رسیده و دائما در حال جلو رفتن است. این پیشرفت به خصوص در حوزه ی گوشی‌های هوشمند بسیار چشمگیر بوده و کمپانی‌های گوشی‌ موبایل دائما در حال عرضه پتنت‌ها و مدل های مختلف از گوشی های هوشمند می‌باشند. این گوشی ها به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده و ما همه‌ی کارهای مهم و روزانه خود را اعم از رفت و آمد با استفاده از اپلیکیشن ها، خرید خانه، تراکنش‌های بانکی و… را با این ابزارهای مهم و دوست داشتنی انجام می‌دهیم. 

گوشی های هوشمند روز به روز آپدیت شده و امکانات و ویژگی‌های تازه‌ای را ارائه می دهند. به طور مثال سال ۲۰۲۰ میلادی پر بود از ایده های نو و ابتکارات فوق العاده ای  نظیر  صفحه نمایشگرهای تاشو، ابتکارات جدید در دوربین‌های سلفی و رشد نرخ تازه سازی در نمایشگرها. این روند به نظر ادامه دار رسیده و سال ۲۰۲۱ میلادی نیز پر خواهد بود از خلاقیت در زمینه‌ی موبایل‌های هوشمند. در این مقاله ویژگی های را بررسی می‌کنیم که انتظار می‌رود گوشی‌های موبایل سال ۲۰۲۱ به ما ارائه دهند. 

 

1. شارژر فوق سریع

 

از نظر بسیاری از کاربران، قابلیت شارژ شدن سریع باتری، مثلا در بازه زمانی 30 دقیقه‌ای، مفیدترین و کارآمدترین قابلیتی است که یک گوشی می‌تواند داشته باشد. سال پیش برند شیائومی با رونمایی از فناوری جدید خود با نام «mi charge turbo 100w» ثابت نمود که یک باتری گوشی می‌تواند در عرض 17 دقیقه شارژ شود. اما سامسونگ اجازه نداد رقیب چینی خود در این زمینه از او پیشی بگیرد؛ به همین خاطر همراه گوشی گلکسی نوت 10 شارژر 100 واتی را روانه بازار کرد. در هر صورت پیش بینی می‌شود برندهای سازنده گوشی هوشمند در سال جدید نیز برای منتشر نمودن سریع‌ترین فناوری شارژ باتری، با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 

2. صفحات تاشو و قابل چرخش

 

سازندگان گوشی های هوشمند احتمالا در سال 2021 نیز به تلاششان برای ساخت صفحات تاشو ادامه دهند. نافرجام بودن این تلاش‌ها تا به کنون یک دلیل دارد، قوانین فیزیک! سازندگان گوشی دهه‌های متمادی را صرف پیدا کردن راهی کردند که بتوان عمر گوشی‌های تاشو را افزایش داد. به همین خاطر صفحات گلس سفت و سختی را بر روی گوشی‌ها کار گذاشتند؛ اما واقعیت این است که از نظر قوانین فیزیکی، انعطاف پذیری و سختی صفحات با یک دیگر در تضاد هستند! با این حال، سازندگان دست از تلاش برنداشته‌اند. امید است که در سال جدید میلادی خبرهای شگفت آوری را در این زمینه بشنویم.

 

3. دوربین سلفی در زیر نمایشگر

 

این همان قابلیتی است که برندهای معتبر در دنیا سعی می‌کنند بر روی گوشی‌های هوشمند خود به اجرا درآورند. سامسونگ نیز تا به کنون موفق شده است پیشرفت چشمگیری را برای اضافه نمودن دوربین سلفی در زیر نمایشگر به دست آورد. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند اپل نیز بر روی این تکنولوژی جدید کار می‌کند. تا به حال گوشی زد تی ای Axon 20 5G توانسته است با جایگذاری دوربین سلفی در زیر صفحه نمایشگر بر سر زبان‌ها بیافتد. البته نمی‌توان آن را یک دستاورد و موفقیت برای این شرکت چینی دانست؛ چرا که این قابلیت در گوشی زد تی ای Axon 20 5G از هیچ گونه استفاده کاربردی و زیبایی ظاهری بهره نبرده بود.



4. گوشی های بدون پورت

 

این که شرکت‌های سازنده تلفن همراه با گذشت زمان قطعات بیشتری را از گوشی موبایل حذف می‌کنند کمی عجیب به نظر می‌رسد. امروز اثری از جک هدفون‌های 3.5 میلی‌متری در مدل‌‌های پرچمدار برندها به چشم نمی‌خورد؛ از طرفی نسل جدید گوشی‌های آیفون بدون شارژر به فروش می‌رسند. سامسونگ نیز به این نتیجه رسیده است که دیگر به جایگاه قرار دادن کارت حافظه جانبی در گوشی های هوشمند خود احتیاجی ندارد. احتمالا با این روندی که برندهای سازنده گوشی موبایل پیش گرفته‌اند، زمانی خواهد رسید که هیچ سیم و پورتی به گوشی وصل نشود.

 

5. نمایشگرهای میکرولد

 

اگر نظر ما را بخواهید، می‌گوئیم تازه خیلی هم برای اضافه نمودن چنین قابلیتی به گوشی ها دیر شده است! سال 2016 بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که اپل قرار است در سری جدید گوشی های آیفون از فناوری نمایشگر میکرولد استفاده کند. اما پس از گذشت پنج سال هنوز خبری از این قابلیت در گوشی‌ های هوشمند دیده نمی‌شود. پس سال 2021 وقت مناسبی است که برندها در این زمینه خودی نشان بدهند و نمایشگرهای خود را مجهز به فناوری میکرولد نمایند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 





:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , گوشی موبایل , گوشی هوشمند ۲۰۲۱ , تکنولوزی ۲۰۲۱ , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

اپراتور ایرانسل را می‌توان اپراتوری همیشه پیشگام در وارد آوردن فناوری‌های نو به کشور دانست، این اپراتور همیشه سعی داشته تا با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا، بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد. این بار ایرانسل در جهت ارتقای سرعت اینترنت سیم کارت‌های خود به سمت استفاده از اینترنت 5G رفته و با گسترش هرروزه‌ی آن سعی دارد تا امکان استفاده از نسل پنجم اینترنت را در اختیار همه‌ی ایرانسلی‌های ایران قرار دهد. 

 در همین راستا چندی پیش به افتتاح سایت جدید خود در پارک آب و آتش تهران رسید و پیش از آن هم چندین سایت را در نقاط دیگر تهران شروع کرده بود. . 

حال ایرانسل برای رشد و ارتقا سطح خدمات خود، گامی دیگر برداشته و در پی رشد و گسترش فناوری 5G در کل کشور است. این اپراتور این بار سایت نسل پنجمش را در شهر زیبای شیراز افتتاح کرده است.

 اولین و شاید تنها اپراتوری که در این از فناوری 5G به طور گسترده‌ای استفاده کرده و هر روز در حال رشد دادن آن است، اپراتور ایرانسل است. این اپراتور در ابتدا چند سایت را در نقاط مختلف تهران راه اندازی کرد و همین چند وقت پیش بود که چهارمین سایت 5G این اپراتور در پارک آب و آتش تهران نیز افتتاح گشت

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ در روز یکشنبه 3 اسفند 1399، ایرانسل پنجمین سایت تجاری خود را در شهر شیراز افتتاح کرد. به همین مناسبت، مراسمی در در محوطه باز ساختمان شهرداری شیراز برگزار شد. در این مراسم جمعی از بزرگان مانند مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، دکتر عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و چند نفر از مقامات استانی حضور داشتند. شیراز در زمینه فناوری و توسعه، پس از تهران، دومین مقام را دارد. پس از آن شهر مشهد و جزیره کیش هستند که به گفته مدیرعامل ایرانسل مقاصد بعدی اپراتور ایرانسل برای راه‌اندازی سایت‌های دیگر می‌باشند.

در این مراسم، دکتر عباسی آرند با توضیح برخی از ویژگی های فناوری 5G، مزیت های استفاده از این شبکه را یادآور شد. به گفته او این شبکه سرعت بالاتر، پایداری بیشتر، تاخیر کمتر و ارتباطات گسترده‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. او در ادامه از تمامی افراد و نهادهایی که باعث آماده سازی و به وجود آمدن ظرفیت و زیرساخت‌های لازم برای این پیشرفت و توسعه شدند، تشکر کرد.

در بخش دیگر این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، راه‌اندازی سایت 5G ایرانسل را آغازی برای یک تحول جدید دانست. او افزود: در دوران همه‌گیری کرونا که میزان استفاده از خدمات ارتباطی رشد بیش از دو و نیم برابر را تجربه کرد، تکنولوژی نقش پررنگ و مفیدی را برای آسان نمودن این دوران ایفا نمود. او در این راستا تشکر ویژه‌ای از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل کرد که همواره در عرصۀ وارد کردن تکنولوژی‌های جدید به کشور، پیشرو و موفق بوده است.

استاندار فارس نیز پس از ابراز رضایت‌مندی از توسعه فناوری نسل پنجم و را‌ه‌اندازی این سایت در شیراز، این رویداد را فرصتی مهم برای ورود یک عرصه جدید در فعالیت‌های دانشگاهی استان شیراز دانست.

در ادامه مراسم، یک تست سرعت از اینترنت 5G و مقایسه آن با سرعت اینترنت 4G صورت گرفت. نتیجه این تست افزایش 60 برابری سرعت اینترنت نسل پنجم نسبت به نسل چهارم بود.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 






:: برچسب‌ها: سیم کارت ایرانسل , اپراتور ایرانسل , سیم کارت 5G ایرانسل , 5G , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

با پیشرفت تکنولوژی و سرعت بالای به روز رسانی تلفن‌های همراه، مقاومت دربرابر نخریدن و به روز نکردن تلفن همراه کمی سخت به نظر می‌رسد. کمپانی‌های گوشی موبایل مدل‌های جدیدی را روانه بازار می‌کنند و بسیاری از افراد که علاقمند به گوشی‌های جدید هستند به دنبال خرید آن‌ها می‌روند. به علاوه ممکن است شرایطی به وجود بیاید که افراد به دلایل دیگری مجبور به تعویض، دور انداختن و یا واگذاری گوشی موبایل‌شان به شخص دیگری شوند، در این شرایط لازم است که اقداماتی را برای حفظ امنیت اطاعات شخصی خود انجام دهند. در این مقاله نگاهی داشتیم به این اقدامات و به طور کامل توضیح دادیم که در هر قدم چه باید کرد.

1. از حساب‌های کاربری خود خارج شوید

 

شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، جی‌میل و فیسبوک که در گوشی موبایل وجود دارند، دارای حساب کاربری شما هستند. بنابراین نفر بعدی که از گوشی موبایل شما استفاده می‌کند، می‌تواند به راحتی به حساب کاربری، پیام‌ها و اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. به همین خاطر ضروری است که قبل از دور انداختن گوشی خود از تمامی حساب‌های خود در این اپلیکیشن‌ها خارج شوید و یا به اصطلاح انگلیسی (Log out) کنید. این مورد در نرم افزارهای مربوط به انجام تراکنش‌های بانکی و کیف پول‌های دیجیتال از اهمیت بیشتری برخوردار است.




2. اطلاعات گوشی را ذخیره کنید

 

دستگاه تلفن همراه هر شخص منبع مهمی از اطلاعات شخصی مانند عکس‌، فیلم، یادداشت و شماره تلفن اطرافیان به شمار می‌رود. برای این که خیالتان از حفظ این اطلاعات راحت باشد، لازم است آن‌ها را در یک کارت حافظه ذخیره کنید؛ همچنین می‌توانید از فضای ابری (Cloud Data Storage) بهره ببرید. با این قابلیت، به جای ذخیره سازی اطلاعات بر روی سخت افزارها، آن ها را بر روی سرورهای اینترنت نگهداری می‌کنید. در گوشی‌های اندرویدی از اپلیکیشن گوگل درایو (Google Drive) و در گوشی‌های آیفون اپلیکیشن آی کلود (iCloud) برای ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی اینترنت استفاده می‌شود.

 

3. رمزهای عبور را تغییر دهید

 

 پیرو مورد قبلی که اهمیت خارج شدن از حساب‌های کاربری را ذکر کردیم، این بار به موضوع مهم دیگری اشاره می‌کنیم. بسیاری از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها قابلیت ذخیره رمز عبور را دارند. به طوری که اگر از حساب خود خارج شوید، هنگام ورود به حساب، رمز عبور به طور خودکار برای شما نمایان می‌شود. بنابراین با تغییر رمز عبور خود مانع از افشا شدن آن برای دیگران شوید.

 

4. اتصالات لوازم جانبی گوشی را قطع کنید

 

برخی از لوازم جانبی گوشی موبایل مانند هدفون و تلوزیون‌های هوشمند با استفاده از بلوتوث به دستگاه وصل می‌شوند. اگر اتصال آن‌ها را با گوشی خود قطع نکنید، ممکن است هنگام استفاده از هدفون، هر بار به گوشی قدیمی‌تان که حالا دست فرد دیگری است متصل شود.

 

5. سیم کارت و حافظه جانبی را فراموش نکنید

 

بعد از انجام تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، حال وقت آن است که کارت حافظه جانبی و سیم کارت خود را از دستگاه خارج کنید. بدین ترتیب، اطلاعاتی که بر روی آن‌ها ذخیره دارید به طور ایمن از گوشی تلفن خارج می‌شود.

 

6. دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید

 

در نهایت وارد تنظیمات گوشی موبایل شوید و به دنبال گزینه Reset بگردید. ابتدا دستگاه شما را در جریان پاک شدن و از دست رفتن تمامی اطلاعاتی که در گوشی دارید قرار می‌دهد. اگر پنج مورد بالا را به طور کامل انجام داده‌اید با خیال راحت به فرایند بازگشتن به تنظیمات کارخانه ادامه دهید و برای همیشه با گوشی قدیمی خود خداحافظی کنید!


منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در لینکدین :

 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6769507677690195968

 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , تلفن همراه , گوشی هوشمند , دورانداختن گوشی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ در ۲۸ بهمن امسال و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل از چهارمین سایت شبکه نسل پنجم ایرانسل رونمایی و امکان استفاده خانگی از آن را برای عموم اعلام نمود.

اینترنت شبکه 5G سرعتی ده برابر بیشتر از 4G داشته و تمامی کاربرانی که گوشی‌ هوشمند آن‌ها از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، می‌توانند از طریق وای فای به این اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، در رابطه با کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم نیستند توضیح داد: این افراد می‌توانند با با استفاده از وای فای گوشی خود به هات اسپات مودم 5G متصل شده و از اینترنت نسل پنجم ایرانسل استفاده کنند.

ایرانسل در عرضه فناوری 5G بسیار پیشگامانه عمل کرده و با افتتحاح سایتی جدید این فناوری را در اختیار عموم قرار داد. 

پیش از آن ایرانسل سه سایت دیگر شبکه 5G را در ایران احداث کرد و راه‌اندازی چهارمین سایت را در پارک آب و آتش تهران مطرح نمود. در این بین، با ثبت رکوردهای بالاترین سرعت اینترنت به پیشرفت خود در این زمینه ادامه داد.  

از زمان ورود تکنولوژی 5G به شبکه اینترنتی در سراسر دنیا، کاربران سطح دیگری از سرعت دسترسی به خدمات اینترنتی را تجربه کردند. این نسل از اینترنت در ایران نیز مدتی‌ است که ورود کرده و بسیاری از مسائل در دسترسی به اینترنت علی الخصوص سرعت دسترسی به اینترنت را تغییر داده است. اما این تکنولوژی مدت زیادی نیست که وارد کشور ما شده و سایت‌ها و اپراتور‌های زیادی برای پشتیبانی از آن وجود ندارند. اما ایرانسل، اپراتور محبوب کشور ر این امر پیشگام بوده و اولین اپراتوری بود که این ویژگی را در اختیار کاربرانش قرار داد. 

 

آذری جهرمی درباره استفاده عمومی از اینترنت 5G توضیح داد: چهارمین سایت نسل پنجم ایرانسل به عنوان اولین سایت عملیاتی برای استفاده عموم راه‌اندازی شده است. مشترکان خانگی نیز می‌توانند با کمک هات اسپات از آن بهره مند شوند. دلیل در دسترس بودن این اینترنت برای عموم این است که محل احداث این سایت، پارک آب و آتش، فاصله چندانی با مردم ندارد و بسیاری از ساختمان‌های مسکونی در آن محل قرار دارند؛ در حالیکه سه سایت دیگر شبکه 5G ایرانسل با وجود داشتن امکان بهره‌ وری عمومی، به دلیل فاصله داشتن از مردم، چنین امکانی را نداشتند.

وی افزود: مودم‌های بومی در حال حاضر از لحاظ فنی بررسی می‌شوند و به‌ زودی یکی از آن‌ها در پل طبیعت قرار داده خواهد شد. این اپراتور در نظر دارد با پیشروی و توسعه اینترنت 5G در کشور، مودم‌های خانگی را همانند مودم‌های TDL-TE در دسترس عموم قرار دهد.

آذری جهرمی با افتتاح سایت نسل پنجم ایرانسل برای دسترسی عموم در مراسم ششمین نمايشگاه اينترنت اشياء، تصمیمات اشتباه شرکت مخابرات را نقد کرده و راه حلی را برای توسعه فناوری در کشور ارائه داد: همان قدر که هم سویی خدمات ارتباطی ثابت و موبایل باعث پیشرفت در توسعه فناوری می‌شود، تفکیک راه آن‌ها علاوه بر متوقف شدن توسعه، مشکلات زیادی را برای بسیاری از فعالان بخش تلفن ثابت نیز به همراه خواهد داشت؛ بنابراین باید به فکر راهی برای توسعه شبکه 5G و رفع انحصار شبکه مخابرات باشیم. این کار هرچند دشوار به نظر می‌رسد، اما با همکاری نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران، می‌توان این هدف را عملی نمود. به عنوان مثال، اپراتور ایرانیان نت پهنای باند B2B را در پنج استان ارائه می‌دهد که این خود آغازی است برای به دست گرفتن انحصار شرکت مخابرات در کشور.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 






:: برچسب‌ها: اینترنت 5G ایرانسل , اینترنت نسل پنجم , سایت نسل پنجم ایرانسل , اپراتور ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

در دنیای فناوری به خصوص در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند، اپل و سامسونگ همیشه در حال رقابت با هم بودن و سعی می کردن با ارائه‌ی محصول بهتر اون یکی رقیبشون رو از میدون به در کنن. این رقابت از دیرباز  به خصوص با پیشرفت فناوری‌های مدرن وجود داشته و تا الان هم به صورت تنگاتنگی ادامه داره. 

چندوقت پیش سامسونگ از جدیدترین گوشی خودش یعنی مدل گلکسی S21 اولترا رونمایی کرد و تاریخ ورود اون به بازار رو 29 ژانویه  اعلام کرد، قبل از اون هم آیفون جدید و خیلی خفن 12 پرومکس رو داشتیم. حالا از وقتی که گلکسی S21 اولترا اومده به بازار، گوشی بازا و متخصصین امر دارن مدام این دو مدل گوشی رو با هم مقایسه میکنن. ما هم تصمیم گرفتیم تا برای اینکه دید بهتری بدیم به علاقمندان گوشی‌های هوشمند، یه مقایسه حرفه ای و همه جهته از این گوشی‌ها داشته باشیم. به جز اون درباره چیزایی صحبت می‌کنیم که قبلا تو جعبه گوشی های این دوتا کمپانی بودن ولی الان دیگه نیستن! 



عمر باتری و سرعت شارژ

 

تفاوت قابل توجهی که این دو مدل با هم دارند، در سایز باتری آن ها است. به طور کلی گوشی‌های اندرویدی دارای باتری‌های قدرتمندتری نسبت به گوشی‌های آیفون هستند. گلکسی S21 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت سامسونگ در مقابل باتری 3687 میلی آمپر ساعت آیفون، از دیگر برتری‌های گلکسی S21 اولترا به آیفون 12 پرومکس می‌باشد. برای آزمایش عمر باتری سامسونگ و اثبات این برتری نسبت به آیفون، تست‌هایی مبنی بر سنجش عمر باتری در مدت زمان 7 ساعت به هنگام انجام کارهای مختلف با گوشی انجام شده است. به عنوان مثال، در بررسی عملکرد و عمر باتری به هنگام جستجو در وب‌سایت‌ها، کار با یوتیوب و انجام بازی‌های 3D، باتری سامسونگ عملکرد بهتری را نسبت به آیفون از خود نشان می‌دهد.



دوربین

 

جدای ظاهر متفاوتی که دوربین‌های این دو گوشی با یکدیگر دارند، امکانات و قابلیت‌های هر کدام، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به این دو گوشی موبایل بخشیده است. گلکسی دو دوربین تله فوتو دارد، در حالی که آیفون تنها به یکی از آنها مجهز شده. در کنار لنز پریسکوپی و توانایی  دربرگرفتن محدوده فضایی بیشتر، بهبودی دیگری که سامسونگ نسبت به مدل سابق خود پیدا کرده، افزایش زوم 10 برابر نسبت به زوم 5 برابری در مدل S20 اولترا می‌باشد. اما این همه امکاناتی نیست که سامسونگ آخرین مدل خود را به آن ها مجهز کرده است! سامسونگ از یک دوربین زوم ثانویه با زوم محدوده کوتاه‌تر ۳ برابری نیز در کنار دوربین دیگر بهره برده است که ترکیب این دو، قابلیت خارق العاده‌ای را برای زوم کردن بدون افت کیفیت به کاربران می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت برتری دوربین گلکسی S21 اولترا در قابلیت بالای آن در زوم کردن خلاصه می‌شود. اما این برتری در آیفون 12 پرومکس در چه چیزی است؟ دوربین آیفون می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیت و با جزئیات دقیقی را در کم‌ترین نور نیز ثبت کند، درحالیکه دوربین سامسونگ برای عکاسی در نور کم مناسب نمی‌باشد. علاوه بر آن، آیفون از استانداردهای Dolby HDR نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود رنگ‌ها با جزئیات دقیق‌تری ثبت شوند.

 

عملکرد

 

استفاده سامسونگ از جدیدترین و قدرتمندترین مدل اسنپدراگون منتشر شده از شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888، عملکردی باورنکردنی به گلکسی S21 اولترا بخشیده است. البته نسخه‌ای از سامسونگ که دارای پردازنده اسنپدراگون 888 می‌باشد تنها در ایالات متحده موجود است و در سایر نقاط جهان، این مدل گوشی با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌شود.در آن سوی میدان، آیفون از تراشه بیونیک A14 ساخت خود شرکت اپل بهره می‌برد که می‌توان گفت از نظر عملکرد کمی بهتر از سامسونگ می‌باشد. هر دو مدل به حافظه داخلی 128 گیگابایت مجهز شده‌اند، اما از هیچ یک از این دو مدل از کارت microSD پشتیبانی نمی‌کنند و به سختی می‌توان حافظه داخلی آن‌ها  را ارتقاء داد.

 

نمایشگر

 

هر دو مدل گلکسی S21 اولترا و آیفون 12 پرومکس دارای نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های پیشین خود هستند. با این حال نمایشگر سامسونگ به اندازه 0.1 اینچ ( حدود 2.5 میلی‌متر) از آیفون بزرگ‌تر می‌باشد. قسمت بریدگی صفحه نمایشگر آیفون که به ناچ (Notch) معروف است، دارای دوربین جلو و حسگرهای Face ID بسیار قوی می‌باشد. این بریدگی شاید در استفاده روزمره از گوشی مشکلی به‌وجود نیاورد، اما در مواقع دیدن فیلم و یا انجام بازی‌های مختلف که چشم مدت طولانی‌تری به صفحه نمایشگر خیره می‌شود، می‌تواند آزاردهنده باشد. این در حالی است که سامسونگ همواره در تلاش است تا با کاهش حاشیه‌های نمایشگر، صفحه‌ای بزرگ‌تر با جزئیات بیشتری را در پیش روی کاربران قرار دهد. برتری دیگری که گلکسی S21 اولترا دارد نرخ به روز رسانی نمایشگر 120 هرتزی آن است، که به سبب آن نسبت به آیفون 12 پرومکس با نرخ به روز رسانی  60 هرتز، عملکرد بهتری را در به بالا و یا پایین کشیدن صفحه از خود نشان می‌دهد. علاوه بر آن، برای جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری، صفحه به طور خودکار به روز رسانی شده و از این قابلیت تنها زمانی که با آن نیاز است استفاده می‌گردد.





شارژ کردن گوشی

 

در دوره‌ای که گوشی‌های موبایل می‌توانند در مدت زمان یک الی نیم ساعت شارژ شوند، شارژ شدن باتری‌های این دو مدل در یک ساعت و 30 دقیقه ( و گاهی 45 دقیقه) کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد. نکته مثبتی که می‌توان به آن اشاره نمود، استفاده از شارژر بی سیم در هر دو مدل است. آیفون 12 پرومکس اولین مدل گوشی به حساب می‌آید که بدون شارژر در جعبه موبایل روانه بازار شده است. با وجود انتقادها و حتی تمسخرهای سامسونگ در ابتدای طرح این ایده، مدتی بعد خبر روی کار آمدن گلکسی S21 اولترا بدون وجود شارژر در جعبه موبایل منتشر شد که تمامی اظهار نظرات سامسونگ را در این باره نقض می‌نمود. به هر صورت و با وجود انتقادهای شدید کاربران به این دو برند گوشی موبایل، شارژرهای این دو گوشی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

 

قیمت

 

از آن جایی که مدل پیشین سامسونگ با قیمت بسیار زیادی (1400 دلار) در سال 2020 به بازار آمد، این بار انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای قیمت آخرین مدل خود را به عنوان یک بهبودی نسبت به مدل قبلی کاهش دهد. به همین خاطر قیمت گلکسی S21 اولترا 1200 دلار اعلام شده است که همچنان کمی گران‌تر از آیفون 12 پرومکس (1100 دلار) می‌باشد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 

 

رندباز در reddit https://www.reddit.com/user/rondbaz/comments/lor443/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF_s21_%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7_%DB%8C%D8%A7_%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86_12_%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%DA%A9%D8%B3/



:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند سامسونگ , گوشی هوشمند اپل , گلکسی , آیفون , galaxys21 , iphone12promax ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

شرکت اپل همیشه با محصولات فوق العاده خودش طرفداران و کاربرانش رو شگفت زده کرده و همه‌ی دنیا چشم دوختن تا ببینن این شرکت قرار چه گوشی هوشمندی رو به بازار بده و منتظر ویژگی جدید گوشی‌های آیفون هستن. آخرین گوشی ای که اپا روانه بازار کرد یعنی آیفون 12 پرومکس با استقبال خیلی خوبی رو به رو شد و صحبت‌های زیادی درباره‌اش شنیده میشه. این بار هم شرکت اپل قصد داره تا گوشی جدیدی رو روانه بازار کنه با نام iphone 13 که مجهز به تکنولوژی 5G میباشد. هنوز هیچ خبر رسمی ای از سوی شرکت اپل درباره‌ی این گوشی منتشر نشده ولی بازار شایعات درباره‌ی ویژگی‌های متفاوت این گوشی بسیار داغ بوده و خبرهای متفاوتی از اون به گوش می‌رسه. 

شایعاتی از سوی جان پروسر به گوش می‌رسد که جزئیاتی را درباره شارژر گوشی موبایل آیفون 13 5G افشا می‌کند. بر اساس آن، 70 درصد احتمال دارد که این دستگاه بدون درگاه منتشر شده و بدون استفاده از کابل‌های برق، به صورت بی‌سیم شارژ شود. این اخبار هنوز به صورت رسمی از سمت اپل تائید نشده است، بنابراین نمی‌توان به طور صد در صد از صحت این اطلاعات اطمینان حاصل نمود؛ بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم در سال میلادی جاری، شرکت اپل چطور آخرین مدل خود را معرفی کرده و از آن رونمایی می‌کند.

بر اساس آخرین اخبار، صفحه نمایشگر آن نیز علاوه بر نرخ نوسازی 120 هرتز، به فناوری LTPO مجهز خواهد بود. فناوری LTPO این قابلیت را برای گوشی موبایل فراهم می‌کند که به طور خودکار نرخ نوسازی صفحه را بر اساس استفاده شما از دستگاه تنظیم کند و عمر باتری را بهبود بخشد. فناوری LTPO همچنین امکان روشن بودن مداوم صفحه نمایشگر را نیز برای دستگاه فراهم می‌کند؛ این بدان معناست که اطلاعاتی نظیر میزان شارژ باتری، ساعت، تاریخ، نوتیفیکیشن‌ها و مواردی مشابه همیشه بر روی صفحه نمایشگر قابل مشاهده هستند. در سال 2021 شاهد مدل‌های پرو از آیفون 13 خواهیم بود که تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیشین خواهند داشت. این تفاوت را می‌توان در بدنه این مدل‌ها مشاهده نمود؛ بدنه‌ای با رنگ مشکی مات و بافتی ناهموار که باعث می‌شود اینگوشی هوشمند راحت‌تر در دست جای گیرد و به اصطلاح خوش‌دست گردد. این همان قابلیتی است که اپل‌ واچ های سری 6 در حال حاضر به آن مجهز می‌باشند.

هر چند که ساختار بدنه مجموعه آیفون 13 به طور کلی مشابه آیفون 12 است، اما حدس و گمان‌هایی نیز درباره افزایش ابعاد بدنه آیفون 13 به اندازه 0.26 میلی‌متر وجود دارد. گزارش‌ها نیز نشان می‌دهند که آیفون 13 از آهن رباهای قوی‌تری در فناوری مگ سیف (MagSafe) در اجزاء درونی خود استفاده می‌کند.

ویژگی حیرت انگیزگوشی هوشمند آیفون 13 5G را می‌توان دوربین منحصر بفرد آن به حساب آورد. در این دوربین از پیکسل‌های مخصوص به عکاسی نجومی استفاده شده است؛ بدان معنا که افراد می‌توانند شب هنگام با گرفتن دوربین به سمت آسمان، ماه و ستاره‌ها را از طریق دوربین مشاهده و از آن‌ها عکس‌برداری کنند. در این حالت دوربین به طور خودکار بر روی قابلیت عکاسی نجومی تنظیم می‌شود.اپل همچنین در صدد آن است که قابلیت فیلم برداری پرتره را به دوربین‌های خود اضافه نماید. بعد از فیلمبرداری، فرد قادر خواهد بود عمق میدان در ویدئو خود را نیز تنظیم کند. کیفیت لنزهای 6 تایی دوربین فوق عریض آیفون 13 5G بهبود زیادی را تجربه نموده است؛ با این حال، کیفیتی به خوبی دو دوربین دیگر نخواهد داشت. از دیگر بهبودی‌های دوربین فوق عریض آیفون 13 5G می‌توان به گشودگی دیافراگم آن اشاره نمود. این عدد در این دستگاه f1/8 می‌باشد که در مقایسه با f2/4 آیفون 12 پیشرفتی قابل توجه به حساب می‌آید. با این قابلیت و میزان گشودگی دیافراگم، کاربر می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را حتی در نور بسیار کم ثبت نماید.

 

منبع: وبلاگ رندباز









:: برچسب‌ها: اپل , آیفون , شایعات آیفون 13 iphone13 5G , گوشی هوشمند آیفون , گوشی موبایل اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیررضا

 

رایتل را همه‌ی ما پیشگام استفاده از فناوری های روز می‌دانیم، این اپراتور برای اولین بار شبکه‌ی نسل سوم را وارد ایران کرده و همیشه در تلاش برای ارائه‌ی بهترین خدمات به مشترکان خود بوده است. اپراتور رایتل با ارائه‌ی طرحی برای فروش سیم کارت خود، خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

در این شرایط که اغلب فعالیت‌ها، اعم از آموزش، خرید، حمل و نقل و ... به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد، این خدمات برای آسان نمودن کارها و کاهش هر چه بیشتر هزینه‌ها توسط رایتل به مشترکان خود ارائه داده می‌شود. پیش از این نیز در شروع همه‌گیری کرونا و تشویق مردم به ماندن در خانه، اپراتور رایتل اقدام به رایگان کردن مکالمات تلفنی درون شبکه‌ای نمود. رایتل با این کار احساس وظیفه شناسی خود را در کمک به ریشه کن کردن ویروس در کشور از طریق افزایش فاصله گذاری اجتماعی ثابت کرد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور رایتل در طرح هفت خود به کسانی که سیم کارت رایتل می‌خرند، 49 گیگابایت اینترنت هدیه به مدت 7 ماه ارائه می‌دهد. این سیم کارت‌ها به قیمت 7 هزار تومان از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل یا به یکی از نمایندگان فروش و خدمات این اپراتور به فروش می‌رسد.

 

علاوه بر اینترنت رایگان، با شرکت در طرح «هفت هفت تا چلُ‌ نه تا»، کاربران می‌توانند به مدت 7 ماه از مکالمات رایگان درون شبکه‌ای برخوردار شوند. لازم به ذکر است که بسته آغازین این طرح ویژه در 7 روز اول هر ماه بوده و هر کاربر می‌تواند تا 7 ماه، از 7 گیگابایت اینترنت همراه برخوردار شود.



توجه داشته باشید که این طرح تنها برای سیم کارت اولی‌ها نیست؛ این بدان معناست که اگر فردی در حال حاضر از مشترکان رایتل می‌باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند و از هدایای ویژه آن بهره‌مند شود. همچنین، هر کس قادر است تنها یک بار در این طرح شرکت کرده و اقدام به خرید سیم کارت رایتل کند. با مراجعه به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی رایتل، بر روی ثبت نام و خرید سیم کارت کلیک کنید تا به صفحه‌ای برای پر کردن فرم هدایت شوید. می‌توانید با وارد کردن شماره معرف خود در فرم مربوطه، 10 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 30 روز به او هدیه دهید. چنانچه دارای سیم کارت رایتل نیستید، برای احراز هویت لازم است شماره تلفن و کد ملی یکی از افراد در دسترس خود را در فرم ثبت نام وارد کنید.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 


رندباز در فیسبوک :https://www.facebook.com/RondBaz



:: برچسب‌ها: سیم کارت رایتل , اپراتور رایتل , رایتل , طرح ویژه فروش سیم کارت رایتل , اینترنت همراه رایتل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()